Деси Слава – Някои ден (Desi Slava - Nyakoi Den)

Питам се какво ми става,
зная,че за теб не си заслужава,да пролея и една сълза.
Моля се онази нощ да забравя,
твоят поглед да не ме наранява,
все едно каква съм в твоите очи сега...

Зад гърба ми говориш цинично,
колко лесно постигнал всичко.
Твоят смях,като нож се забива вътре в мен.
Зад гърба ми говориш цинично и ме гледаш така иронично,
но помни и на теб ще се случи някои ден...някои ден...

Питам се какво ми става,
щом те видя раната се отваря
и не зная как ще издържа.
Всеки спомен,като оган изгаря
и отново преживявам кошмара
за онази нощ,в която паднах в пропаста...

Pitam se kakvo mi stava,
Znaq che za teb ne si zaslujavash,
Da proleq i edna sylza
Molq se onazi nosht da zabravq,
Tvoq pogled da ne me naranqva,
Vse edno kakva sym v tvoite ochi sega

Zad gyrba mi govorish tsinichno
Kolko lesno postignal si vsichko
Tvoq smqh,kato noj se zabiva
Vytrev men
Zad gyrba mi govorish tsinichno
I me gledash taka ironichno,
No pomni i na teb se sluchi
Nqkoi den, niakoi den...

Pitam se kakvo da napravq,
Shtom te vidq ranata se otvarq
I ne znaq kak shte izdyrja
Vseki spomen, kato ogan izgarq
I otnovo prejivqvam koshmara
Za onazi nosht,
V koqto padnah v propasta

Hiç yorum yok: